Είτε μας επισκέπτεσθε για πρώτη φορά, είτε είστε εγγεγραμμένος χρήστης, προσπάθειά μας είναι να απλοποιήσουμε την διαδικασία αγορών και να την κάνουμε ευχάριστη και ταχεία για να έχει πραγματικό νόημα η υιοθέτηση των on-line αγορών από μέρους σας.

1. Βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει. Σε κάθε σελίδα του site, στην αριστερή πάντα πλευρά, θα βρείτε μια κατηγοριοποίηση που θα σας βοηθήσει να φτάσετε γρηγορότερα σε αυτό που θέλετε. Μόλις βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει βλέπετε τη φωτογραφία, τον τίτλο, τον κωδικό, την περιγραφή, την τάξη μεγέθους και την τιμή του, και κάνοντας κλικ πάνω στην φωτογραφία σε μεγέθυνση.

2. Προσθήκη στο καλάθι. Βλέποντας ένα προϊόν στην αναλυτική του μορφή, έχετε την δυνατότητα να το προσθέσετε στο καλάθι των αγορών σας κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί με το καλάθι. Αν θέλετε να αγοράσετε και άλλα προϊόντα μπορείτε να συνεχίσετε κανονικά τις αγορές σας με τον ίδιο τρόπο και να προσθέτετε προϊόντα στο καλάθι στο οποίο παραμένουν πάντα οι προηγούμενες σας επιλογές. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να δείτε το καλάθι σας και να πραγματοποιήσετε αλλαγές, όπως αλλαγή ποσοτήτων, διαγραφή προϊόντων κλπ, ή να το σώσετε και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας αργότερα. Κάθε φορά που πραγματοποιείτε αλλαγές, πατώντας το κουμπί ανανέωση αυτές ενημερώνουν το σύστημα. Τα παραπάνω ενεργοποιούνται μόνο με την είσοδό σας με το username και τον κωδικό ασφαλείας, καθότι έτσι, ό,τι κάνετε αποθηκεύεται και όταν κάνετε logout αυτό παραμένει στο σύστημα για μετέπειτα χρήση.

3. Εγγραφή & Ασφάλεια. Την πρώτη φορά που θα θελήσετε να πραγματοποιήσετε αγορές θα πρέπει να καταχωρίσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία σας, όπως επικοινωνίας, τιμολόγησης (σε περίπτωση εταιριών), κλπ. Ως όνομα χρήστη (username), καταχωρείται αυτόματα από το σύστημα η διεύθυνση e-mail σας, ενώ σας αποστέλλεται σε αυτό, ο κωδικός πρόσβασης (password) που δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Σε αντίθεση με το 95% των Ελληνικών on-line καταστημάτων, εφαρμόζουμε security certificate και κρυπτογράφηση 128bit (η ανώτερη δυνατή παγκοσμίως) και στην σελίδα καταχώρησης των προσωπικών σας στοιχείων, διότι όσο σημαντικά είναι τα χρήματά σας που εξασφαλίζονται από την τράπεζα, άλλο τόσο είναι και τα προσωπικά σας δεδομένα. Σε συνεργασία με τη GEOTRUST, μια από τις 2 μεγαλύτερες παγκόσμιες δυνάμεις στο χώρο της κρυπτογράφησης, βεβαιώνουμε ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία σας και ότι κανείς δεν πρόκειται να υποκλέψει τα προσωπικά σας δεδομένα. Η εφαρμογή της παραπάνω κρυπτογράφησης ενδέχεται να επιβαρύνει το φόρτωμα των ασφαλών σελίδων κατά 5-6 δευτερόλεπτα, αλλά νομίζουμε ότι αξίζει τον κόπο! Από την επόμενη αγορά σας, θα χρειάζεται μόνο να κάνετε login με το username (το e-mail σας) και τον κωδικό σας, καθώς το σύστημα θα θυμάται για εσάς τα υπόλοιπα στοιχεία για ταχύτερες και ευχάριστες αγορές. Ανά πάσα στιγμή θα μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία αυτά, σε περίπτωση που κάτι αλλάξει, (π.χ. τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία τιμολόγησης, κλπ), πάντα σε ασφαλές περιβάλλον. Τονίζουμε, ότι σε περίπτωση αλλαγής του κωδικού πρόσβασης (password), πρέπει πάντα ο νέος να αποτελείται από τουλάχιστον 6 λατινικούς χαρακτήρες (όχι Ελληνικά!), που μπορεί να είναι γράμματα, αριθμοί ή σύμβολα (πχ $,*,&,#). Ο κωδικός είναι "case sensitive", πράγμα που σημαίνει ότι, κεφαλαία και πεζά γράμματα εκλαμβάνονται από το σύστημα ως διαφορετικά, ακόμα και αν είναι ίδια. Π.χ., το "f" και το "F" δεν είναι τα ίδια.

4. Προσθήκη στοιχείων αποστολής. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε τα στοιχεία αποστολής (όνομα παραλήπτη, επιθυμητή ώρα παράδοσης κλπ). Για να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας θα παραδοθεί την ώρα που θέλετε, διαβάστε το κείμενο σχετικά με τις αποστολές παραγγελιών.

5. Έλεγχος παραγγελίας. Εδώ θα μπορέσετε να ελέγξετε για τελευταία φορά την ορθότητα των στοιχείων της παραγγελίας σας και αν χρειαστεί να τα τροποποιήσετε, και τέλος να προχωρήσετε στην πληρωμή.

6. Πληρωμή & Ολοκλήρωση παραγγελίας. Εδώ πλέον μεταφέρεστε στη σελίδα που επιλέγετε τρόπο πληρωμής και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.